Arena klanowa z dnia 12.12.2021

Zasady

Znalezione błędy:

  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi (20): SoQ (*), wilgoo, Selkie (@), Verbatim, Yu Huang, Chaos, Mendoza, Rey Mysterio, Makavelli, banan-antydrop, LawendowePole, Nietykalny, Piotsze, Ala, Qphasea, FrostpunK, erge85, Marcin37, Satsuka, Makryna
  • Brak Ninja (9): Verbatim, Mendoza, banan-antydrop, Maslowsky, LawendowePole, Nietykalny, erge85, VTEC, Satsuka
  • Możliwy wyższy jednoraz (6): Verbatim, Arshem, Maslowsky, LawendowePole, Ala, Qphasea
  • Ssak bez Wyssania Mocy (5): wilgoo, Selkie (@), SzybkiJakTrzyRybki, Qphasea, Ayoth
  • Luck mocno odstaje od średniej (4): SoQ (*), Selkie (@), ᚦᛜᛖᛧᚢᛟᛠᚺᛜᚱ, erge85
  • Arkana niedopasowane do talizmanu (3): SoQ (*), Rey Mysterio, Satsuka
  • Brak jednoraza (3): Mendoza, banan-antydrop, Nietykalny
  • Potępiony bez grozy (2): Makavelli, Maslowsky
Nick Rasa Poziom Inicjatywa Zwinka Spost Obrona Luck Życie Krew Bazowa krew Koszt arkan Arkana Talizmany Ninja Jednoraz Błędy
SoQ (*) Ssak 390 1279 452 752 311 457 32448 / 32448 2155 / 2155 1405 5130 (365.12 %) Wyssanie Mocy 1
Moc Krwi 204
Behemot 4
Ziz 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Potęga mocy 4
Ambicja 0
5 Serce proroka
  • Talizman "Potęga mocy" wymaga arkan "Wyssanie Mocy", a max wrzucone to "Moc Krwi"
  • Luck 457, średnia klanu 97.63
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
wilgoo Ssak 186 927 452 400 423 71 12489 / 12489 1202 / 1202 752 2310 (307.18 %) Skóra Bestii 165
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Życie i śmierć 0
5 Boska łza
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Selkie (@) Ssak 288 1256 712 469 844 393 22175 / 22175 1528 / 1528 1078 4340 (402.6 %) Cisza Krwi 1
Moc Krwi 173
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Ziz 0
Furia bestii 0
5 Kwiat bzu
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Luck 393, średnia klanu 97.63
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Verbatim Potępiony 305 1009 277 732 409 31 19798 / 19798 1273 / 1273 1133 4285 (378.2 %) Nocny Łowca 203
Groza 1
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień dobra 0
0 Oko kota
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
slowisla1 Potępiony 321 977 200 702 3266 62 22634 / 22634 1164 / 1164 1184 2885 (243.67 %) Nocny Łowca 133
Groza 1
Lewiatan 4
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Szpony nocy 4
Ambicja 0
Ziz 0
Kamień czasu 0
5 Serce proroka
Yu Huang Władca Zwierząt 189 1147 746 326 646 35 13701 / 13701 1026 / 1026 714 1980 (277.31 %) Kocie Ścieżki 132
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Ziz 0
Otchłań ciszy 0
5 Serce proroka
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Chaos Ssak 272 1128 756 297 1368 15 43103 / 43103 1548 / 1548 1027 4170 (406.04 %) Wyssanie Mocy 139
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień czasu 4
Potęga mocy 4
Ziz 0
Kamień dobra 0
5 Ogień z serca ziemi
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Mendoza Łapacz Myśli 143 447 272 175 498 40 15150 / 15150 746 / 746 576 1232 (213.89 %) Skóra Bestii 88
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień czasu 4
Ambicja 0
Kamień dobra 0
0
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Arshem Władca Zwierząt 254 1083 797 211 1116 10 31166 / 31166 909 / 909 909 2968 (326.51 %) Skóra Bestii 212
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
5 Czarny diament
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
Rey Mysterio Ssak 327 1310 802 433 899 68 44031 / 44031 1503 / 1503 1203 4138 (343.97 %) Dziki Szał 76
Wyssanie Mocy 105
Lewiatan 4
Behemot 4
Potęga mocy 4
Furia bestii 4
Kamień dobra 0
5 Serce proroka
  • Talizman "Furia bestii" wymaga arkan "Dziki Szał", a max wrzucone to "Wyssanie Mocy"
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Makavelli Potępiony 146 687 309 303 284 31 10856 / 10856 757 / 757 624 1620 (259.62 %) Nocny Łowca 81
Kamień zła 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Szpony nocy 4
Ziz 0
Cichy łowca 0
5 Oddech smoka
  • Potępiony bez grozy
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
banan-antydrop Ssak 166 638 142 496 342 57 15596 / 15596 1024 / 1024 688 1020 (148.26 %) Wyssanie Mocy 34
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Potęga mocy 4
Ziz 0
0
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Aulendil Łapacz Myśli 106 849 528 246 524 68 12161 / 12161 465 / 465 465 990 (212.9 %) Kocie Ścieżki 66
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Lewiatan 0
Cichy łowca 0
5 Ogień z serca ziemi
Maslowsky Potępiony 328 847 208 639 477 50 25463 / 25463 1206 / 1206 1206 3820 (316.75 %) Skóra Bestii 100
Nocny Łowca 121
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Szpony nocy 4
Ambicja 0
Ziz 0
0 Paznokieć trolla
  • Potępiony bez grozy
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
LawendowePole Kultysta 314 1038 589 449 951 70 26733 / 26733 1912 / 1912 1162 3725 (320.57 %) Skóra Bestii 100
Kocie Ścieżki 141
Żar Krwi 1
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Lewiatan 0
Kamień dobra 0
0 Gwiezdny pył
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Nietykalny Ssak 140 770 497 273 508 64 10993 / 10993 1419 / 1419 605 1410 (233.06 %) Wyssanie Mocy 47
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień czasu 4
0
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
SzybkiJakTrzyRybki Ssak 220 1066 642 349 713 20 25218 / 25218 861 / 861 861 3248 (377.24 %) Skóra Bestii 232
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ziz 0
Kamień przestrzeni 0
5 Pazur bazyliszka
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
Piotsze Kultysta 316 1476 1022 379 454 28 22297 / 22297 1318 / 1318 1168 4440 (380.14 %) Kocie Ścieżki 296
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Ziz 0
Kamień zła 0
5 Ogień z serca ziemi
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Ala Łapacz Myśli 106 647 210 362 412 49 13517 / 13517 765 / 765 465 2198 (472.69 %) Skóra Bestii 157
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ambicja 0
Ziz 0
Kamień zła 0
5 Eliksir zmysłów
  • Użyto jednoraza z półki 1, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
ᚦᛜᛖᛧᚢᛟᛠᚺᛜᚱ Ssak 356 974 363 536 439 635 31155 / 31155 1328 / 1328 1296 4955 (382.33 %) Wyssanie Mocy 1
Moc Krwi 197
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 0
5 Grimoire
  • Luck 635, średnia klanu 97.63
Qphasea Ssak 81 333 107 151 124 44 12511 / 12511 636 / 636 286 1078 (376.92 %) Skóra Bestii 77
Kamień przestrzeni 3
Aura bestii 2
Behemot 0
Kamień dobra 0
5 Gwiezdny pył
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
FrostpunK Ssak 150 948 466 407 703 38 15113 / 15113 777 / 777 637 2648 (415.7 %) Skóra Bestii 187
Wyssanie Mocy 1
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ambicja 0
Kamień dobra 0
5 Grimoire
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Ayoth Ssak 129 686 462 149 1020 36 12608 / 12608 570 / 570 570 1540 (270.18 %) Skóra Bestii 110
Behemot 3
Kamień czasu 4
Aura bestii 3
Ambicja 0
Kamień przestrzeni 0
5 Boska łza
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
erge85 Łapacz Myśli 321 973 398 575 637 203 24882 / 24882 1386 / 1386 1110 4520 (407.21 %) Maska Kaliguli 452
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Ziz 0
Kamień dobra 0
Szpony nocy 0
0 Serce proroka
  • Luck 203, średnia klanu 97.63
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
steryd2000 Ssak 276 1049 371 603 436 15 39568 / 39568 1040 / 1040 1040 4350 (418.27 %) Wyssanie Mocy 145
Behemot 4
Ziz 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Potęga mocy 4
Kamień zła 0
5 Serce proroka
VTEC Ssak 188 732 559 173 751 23 22849 / 22849 811 / 811 758 1920 (253.3 %) Wyssanie Mocy 64
Ambicja 4
Kamień czasu 4
Potęga mocy 4
0 Ogień z serca ziemi
  • Brak Ninja
Marcin37 Ssak 289 1215 602 538 426 24 24519 / 24519 1232 / 1232 1082 3360 (310.54 %) Wyssanie Mocy 112
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Lewiatan 0
Kamień dobra 0
5 Grimoire
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Satsuka Ssak 252 758 209 549 340 62 27736 / 27736 1113 / 1113 963 2850 (295.95 %) Dziki Szał 75
Cisza Krwi 1
Wyssanie Mocy 62
Lewiatan 4
Behemot 4
Potęga mocy 4
Furia bestii 4
Ziz 0
0 Serce proroka
  • Talizman "Furia bestii" wymaga arkan "Dziki Szał", a max wrzucone to "Wyssanie Mocy"
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
CYD Ssak 324 965 602 288 1092 141 52356 / 52356 1291 / 1291 1194 3450 (288.94 %) Wyssanie Mocy 115
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Potęga mocy 4
Kamień przestrzeni 0
Kamień czasu 0
5 Grimoire
Makryna Władca Zwierząt 308 1101 410 616 373 89 42087 / 42087 1221 / 1221 1071 3930 (366.95 %) Wyssanie Mocy 131
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Potęga mocy 4
Ziz 0
Kamień zła 0
5 Serce proroka
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika