Arena klanowa z dnia 28.11.2021

Zasady

Znalezione błędy:

  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi (30): WONT MI STOND (*), Gareth Bryne, Krzyniu Wędrowycz, GRINGO_16, Morlock, xela94, Ziggi, Diabeł Wcielony, over8638, Mervvin, Mordimer Madderdin, Kasha, Depresja, Rawanna, Łosioknur, zemo89, Pan MaxNox, luxon, Rebe, Cinek323, xerez1989, Koku, TAŃCZACY_Z_WILKAMI, THORGAL75, Fingas, Marzenka, Vuko_Drakkainen, Gpad, Benek1, Idylllla
  • Brak Ninja (22): WONT MI STOND (*), Gareth Bryne, Locke Superczłowiek, Krzyniu Wędrowycz, GRINGO_16, xela94, Diabeł Wcielony, Mervvin, Mordimer Madderdin, Depresja, KashaW, Łosioknur, Kiamo, Siara, Drakki, Koku, mlody, Lucy, Fingas, Marzenka, Vuko_Drakkainen, Gallardo
  • Brak jednoraza (9): xela94, Kiamo, xerez1989, Koku, Lucy, Fingas, Vuko_Drakkainen, Benek1, Idylllla
  • Możliwy wyższy jednoraz (8): Szogun_MarkyZ, over8638, luxon, mlody, sh3ryf, Marzenka, Gpad, Gallardo
  • Potępiony bez grozy (6): Locke Superczłowiek, xela94, zemo89, Rebe, xerez1989, Drakki
  • Ssak bez Wyssania Mocy (6): over8638, luxon, Koku, TAŃCZACY_Z_WILKAMI, Lucy, Idylllla
  • Brak arkan wymaganych przez talizman (4): Morlock, xela94, Rebe, Marzenka
  • Zbyt niskie arkana (3): Locke Superczłowiek, mlody, Marzenka
  • Arkana niedopasowane do talizmanu (2): Mervvin, Cinek323
  • Luck mocno odstaje od średniej (1): GRINGO_16
Nick Rasa Poziom Inicjatywa Zwinka Spost Obrona Luck Życie Krew Bazowa krew Koszt arkan Arkana Talizmany Ninja Jednoraz Błędy
WONT MI STOND (*) Ssak 165 988 710 278 558 58 20189 / 20189 980 / 980 685 2970 (433.58 %) Wyssanie Mocy 99
Behemot 4
Ziz 4
Kamień dobra 4
Kamień czasu 4
Potęga mocy 4
Kamień zła 0
0 Grimoire
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Gareth Bryne Kultysta 115 681 399 282 305 27 11055 / 11055 636 / 636 525 1567 (298.48 %) Skóra Bestii 68
Kocie Ścieżki 41
Behemot 4
Kamień zła 3
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Pieśń krwi 0
0 Ząb ghula
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Locke Superczłowiek Potępiony 127 494 233 261 229 52 13300 / 13300 563 / 563 563 560 (99.47 %) Nocny Łowca 28
Lewiatan 3
Behemot 4
Szpony nocy 3
Ambicja 0
0 Boska łza
  • Potępiony bez grozy
  • Użyto tylko 99.47% punktów krwi na arkana
  • Brak Ninja
Krzyniu Wędrowycz Kultysta 121 715 410 305 328 54 11339 / 11339 1021 / 1021 544 1836 (337.5 %) Skóra Bestii 69
Kocie Ścieżki 58
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Pieśń krwi 0
0 Ząb ghula
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
GRINGO_16 Kultysta 209 757 505 252 385 158 23090 / 23090 1151 / 1151 826 2265 (274.21 %) Kocie Ścieżki 65
Wyssanie Mocy 43
Lewiatan 4
Behemot 4
Ziz 4
Potęga mocy 4
Kamień czasu 0
0 Grimoire
  • Luck 158, średnia klanu 47.07
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Morlock Ssak 128 1111 705 331 663 15 11081 / 11081 706 / 706 566 1374 (242.76 %) Skóra Bestii 96
Wyssanie Mocy 1
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Pieśń krwi 4
Ziz 0
5 Ogień z serca ziemi
  • Talizman "Pieśń krwi" wymaga arkan "Krew Życia", których w ogóle nie użyto!
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
xela94 Potępiony 113 408 103 305 172 12 10913 / 10913 618 / 618 518 600 (115.83 %) Nocny Łowca 30
Behemot 4
Kamień dobra 3
Cichy łowca 3
Kamień zła 0
0
  • Talizman "Cichy łowca" wymaga arkan "Kocie Ścieżki", których w ogóle nie użyto!
  • Potępiony bez grozy
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Szogun_MarkyZ Łapacz Myśli 89 487 307 105 341 34 13119 / 13119 331 / 331 331 798 (241.09 %) Skóra Bestii 57
Behemot 3
Kamień czasu 3
Aura bestii 3
Ziz 0
5 Paznokieć trolla
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
Ziggi Władca Zwierząt 276 797 529 193 784 121 42445 / 42445 1275 / 1275 975 3360 (344.62 %) Wyssanie Mocy 112
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Potęga mocy 4
Kamień przestrzeni 0
Kamień czasu 0
5 Grimoire
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Diabeł Wcielony Potępiony 284 657 185 472 415 103 37455 / 37455 1475 / 1475 1066 3435 (322.23 %) Wyssanie Mocy 107
Groza 1
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Potęga mocy 4
Kamień zła 0
Kamień dobra 0
0 Grimoire
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
over8638 Ssak 109 798 553 170 377 55 14608 / 14608 1256 / 1256 506 2282 (450.99 %) Skóra Bestii 163
Behemot 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Kamień dobra 0
5 Gwiezdny pył
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Mervvin Kultysta 109 735 444 291 333 31 12161 / 12161 806 / 806 506 1942 (383.79 %) Skóra Bestii 68
Kocie Ścieżki 66
Behemot 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ziz 0
0 Ząb ghula
  • Talizman "Aura bestii" wymaga arkan "Skóra Bestii", a max wrzucone to "Kocie Ścieżki"
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Mordimer Madderdin Potępiony 124 650 437 213 351 14 9511 / 9511 881 / 881 519 1373 (264.55 %) Skóra Bestii 82
Groza 1
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 3
Kamień czasu 4
0 Boska łza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Kasha Władca Zwierząt 167 845 510 260 237 43 13846 / 13846 858 / 858 648 1781 (274.85 %) Dziki Szał 137
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Lewiatan 0
Kamień zła 0
5 Grimoire
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Depresja Potępiony 118 453 118 335 144 23 10638 / 10638 634 / 634 534 625 (117.04 %) Nocny Łowca 20
Groza 1
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień zła 0
0 Serce proroka
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
KashaW Ssak 109 459 143 316 268 40 10540 / 10540 526 / 526 506 1378 (272.33 %) Skóra Bestii 92
Wyssanie Mocy 3
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 0
0 Serce proroka
  • Brak Ninja
Rawanna Władca Zwierząt 167 657 158 424 534 48 17036 / 17036 1398 / 1398 648 2898 (447.22 %) Skóra Bestii 207
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Aura bestii 4
Ziz 0
5 Serce proroka
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Łosioknur Ssak 242 821 568 253 774 67 32873 / 32873 1129 / 1129 931 3600 (386.68 %) Wyssanie Mocy 120
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Potęga mocy 4
Kamień czasu 0
Furia bestii 0
0 Ząb ghula
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
guzol Łapacz Myśli 107 929 634 220 632 77 13255 / 13255 448 / 448 468 2310 (493.59 %) Skóra Bestii 165
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Lewiatan 0
Ziz 0
5 Grimoire
zemo89 Potępiony 103 754 289 390 214 31 9510 / 9510 681 / 681 486 2260 (465.02 %) Nocny Łowca 113
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Szpony nocy 4
Ambicja 0
5 Serce proroka
  • Potępiony bez grozy
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Pan MaxNox Ssak 298 844 293 476 490 93 44181 / 44181 1560 / 1560 1110 4230 (381.08 %) Wyssanie Mocy 141
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Potęga mocy 4
Kamień dobra 0
Kamień przestrzeni 0
5 Grimoire
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
luxon Ssak 97 841 433 333 298 21 10548 / 10548 617 / 617 467 1680 (359.74 %) Skóra Bestii 120
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
5 Czarny diament
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Rebe Potępiony 131 746 426 245 531 48 12103 / 12103 1130 / 1130 576 1792 (311.11 %) Skóra Bestii 128
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień dobra 4
Kamień czasu 4
Szpony nocy 4
Ambicja 0
5 Kwiat bzu
  • Talizman "Szpony nocy" wymaga arkan "Nocny Łowca", których w ogóle nie użyto!
  • Potępiony bez grozy
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Kiamo Potępiony 199 634 349 285 389 23 17195 / 17195 794 / 794 794 1485 (187.03 %) Skóra Bestii 90
Groza 1
Kamień zła 3
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Kamień przestrzeni 0
Szpony nocy 0
0
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
Cinek323 Ssak 173 632 142 415 644 44 14127 / 14127 860 / 860 710 2445 (344.37 %) Skóra Bestii 100
Wyssanie Mocy 34
Moc Krwi 1
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Potęga mocy 4
Kamień dobra 0
Kamień czasu 0
5 Grimoire
  • Talizman "Potęga mocy" wymaga arkan "Wyssanie Mocy", a max wrzucone to "Skóra Bestii"
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
xerez1989 Potępiony 125 479 73 331 120 6 12190 / 12190 1217 / 1217 557 1200 (215.44 %) Nocny Łowca 60
Szpony nocy 3
Ambicja 0
Ziz 0
Kamień przestrzeni 0
5
  • Potępiony bez grozy
  • Brak jednoraza
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Siara Władca Zwierząt 109 767 609 158 685 67 13599 / 13599 474 / 474 474 2506 (528.69 %) Skóra Bestii 179
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ziz 0
0 Grimoire
  • Brak Ninja
Drakki Potępiony 107 673 368 305 363 17 11189 / 11189 499 / 499 499 1332 (266.93 %) Skóra Bestii 68
Nocny Łowca 19
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Ambicja 0
Kamień zła 0
0 Ząb ghula
  • Potępiony bez grozy
  • Brak Ninja
Koku Ssak 177 528 171 357 362 23 18280 / 18280 873 / 873 723 1218 (168.46 %) Skóra Bestii 87
Behemot 4
Aura bestii 4
Ziz 0
0
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
TAŃCZACY_Z_WILKAMI Ssak 156 622 109 438 248 8 11188 / 11188 906 / 906 656 2340 (356.71 %) Cisza Krwi 156
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 0
5 Serce proroka
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Wiedzminka84 Potępiony 257 777 174 528 580 139 30820 / 30820 979 / 979 979 3555 (363.13 %) Wyssanie Mocy 111
Groza 1
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Potęga mocy 4
Kamień przestrzeni 0
Kamień czasu 0
5 Grimoire
THORGAL75 Kultysta 124 910 488 347 264 20 13275 / 13275 961 / 961 554 1605 (289.71 %) Kocie Ścieżki 107
Ambicja 4
Kamień zła 3
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
5 Ząb ghula
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
mlody Władca Zwierząt 187 718 553 165 727 76 14258 / 14258 708 / 708 708 700 (98.87 %) Skóra Bestii 50
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień dobra 4
Kamień czasu 4
0 Absynt
  • Użyto tylko 98.87% punktów krwi na arkana
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
sh3ryf Kultysta 213 1122 652 395 862 43 14618 / 14618 818 / 818 838 1720 (205.25 %) Skóra Bestii 80
Kocie Ścieżki 40
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Ambicja 0
Lewiatan 0
5 Gwiezdny pył
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
Lucy Ssak 144 534 167 367 331 30 12463 / 12463 618 / 618 618 1946 (314.89 %) Skóra Bestii 139
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Ziz 0
0
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
Fingas Władca Zwierząt 81 423 294 129 197 52 9954 / 9954 458 / 458 260 448 (172.31 %) Skóra Bestii 32
Ambicja 3
Behemot 3
Kamień zła 3
Kamień czasu 3
Ziz 0
0
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Marzenka Kultysta 66 213 136 77 185 12 8599 / 8599 495 / 495 253 210 (83 %) Żar Krwi 1
Behemot 3
Pieśń krwi 3
Kamień przestrzeni 0
Kamień czasu 0
0 Woda źródlana
  • Talizman "Pieśń krwi" wymaga arkan "Krew Życia", których w ogóle nie użyto!
  • Użyto tylko 83% punktów krwi na arkana
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Vuko_Drakkainen Władca Zwierząt 159 813 606 207 771 32 17506 / 17506 1665 / 1665 624 2884 (462.18 %) Skóra Bestii 206
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ambicja 0
0
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Gpad Władca Zwierząt 97 670 453 142 291 22 9955 / 9955 667 / 667 438 1190 (271.69 %) Skóra Bestii 85
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 0
5 Łuski salamandry
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Gallardo Kultysta 78 296 156 140 121 31 9795 / 9795 279 / 279 279 630 (225.81 %) Skóra Bestii 45
Behemot 3
Kamień zła 2
Kamień czasu 2
Ambicja 0
0 Jabłko żelaznego drzewa
  • Użyto jednoraza z półki 1, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
xmarx Ssak 97 690 438 177 346 55 9215 / 9215 467 / 467 467 1740 (372.59 %) Wyssanie Mocy 58
Behemot 3
Kamień zła 3
Kamień czasu 4
Potęga mocy 0
5 Grimoire
Benek1 Łapacz Myśli 114 607 334 198 389 37 15231 / 15231 1149 / 1149 489 1700 (347.65 %) Majestat 34
Behemot 3
Kamień zła 3
Kamień czasu 3
5
  • Brak jednoraza
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Idylllla Ssak 97 669 458 136 400 62 9265 / 9265 628 / 628 467 945 (202.36 %) Kocie Ścieżki 63
Kamień zła 2
Kamień przestrzeni 2
Kamień czasu 2
Behemot 0
Kamień dobra 0
Szpony nocy 0
5
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Brak jednoraza
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika