Arena klanowa z dnia 23.05.2021

Zasady

Znalezione błędy:

  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi (17): Morlock, ar2ro, xela94, over8638, Kasha, grisza68, Rawanna, zemo89, ANABELL, Rebe, Cinek323, R A D L O G (@), THORGAL75, sh3ryf, WONT MI STOND, Gpad, Benek1
  • Brak Ninja (12): ar2ro, xela94, Szogun_MarkyZ, ANABELL, Cinek323, Siara, GustDelegate, Marzenka, Kacpix, Achilles, Gallardo, BorG
  • Możliwy wyższy jednoraz (10): Szogun_MarkyZ, over8638, grisza68, mlody, sh3ryf, Kacpix, Gpad, Gallardo, BorG, Benek1
  • Ssak bez Wyssania Mocy (6): over8638, KashaW, Rebe, R A D L O G (@), WONT MI STOND, xmarx
  • Potępiony bez grozy (4): Locke Superczłowiek, ar2ro, xela94, grisza68
  • Zbyt niskie arkana (4): Locke Superczłowiek, GustDelegate, Marzenka, Kacpix
  • Brak jednoraza (4): ar2ro, xela94, WONT MI STOND, Dassem Ultor
  • Brak arkan wymaganych przez talizman (2): xela94, Achilles
  • Arkana niedopasowane do talizmanu (1): Cinek323
Nick Rasa Poziom Inicjatywa Zwinka Spost Obrona Luck Życie Krew Bazowa krew Koszt arkan Arkana Talizmany Ninja Jednoraz Błędy
guzol (*) Łapacz Myśli 103 795 516 204 686 57 12509 / 12509 456 / 456 456 2100 (460.53 %) Skóra Bestii 150
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Lewiatan 0
Ziz 0
5 Ząb ghula
Locke Superczłowiek Potępiony 123 514 209 230 218 52 11396 / 11396 550 / 550 550 540 (98.18 %) Nocny Łowca 27
Lewiatan 3
Behemot 3
Szpony nocy 3
Kamień zła 0
Kamień czasu 0
5 Boska łza
  • Potępiony bez grozy
  • Użyto tylko 98.18% punktów krwi na arkana
Morlock Ssak 120 923 537 311 346 15 12900 / 12900 796 / 796 541 1220 (225.51 %) Skóra Bestii 85
Wyssanie Mocy 1
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ambicja 0
Ziz 0
5 Kwiat bzu
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
ar2ro Potępiony 177 681 327 354 770 71 16535 / 16535 873 / 873 723 2548 (352.42 %) Skóra Bestii 182
Behemot 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ambicja 0
Kamień zła 0
Kamień przestrzeni 0
0
  • Potępiony bez grozy
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
xela94 Potępiony 113 394 97 297 172 12 10373 / 10373 618 / 618 518 600 (115.83 %) Nocny Łowca 30
Behemot 4
Kamień dobra 3
Cichy łowca 3
Kamień zła 0
0
  • Talizman "Cichy łowca" wymaga arkan "Kocie Ścieżki", których w ogóle nie użyto!
  • Potępiony bez grozy
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Szogun_MarkyZ Łapacz Myśli 87 336 156 180 170 20 12856 / 12856 326 / 326 326 784 (240.49 %) Skóra Bestii 56
Behemot 3
Aura bestii 3
Kamień dobra 0
0 Paznokieć trolla
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
over8638 Ssak 80 489 275 139 434 67 10884 / 10884 1360 / 1360 310 1778 (573.55 %) Skóra Bestii 127
Behemot 3
Aura bestii 3
Ziz 0
5 Gwiezdny pył
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Kasha Władca Zwierząt 166 831 504 252 363 43 13282 / 13282 855 / 855 645 1764 (273.49 %) Skóra Bestii 126
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Lewiatan 0
Kamień zła 0
5 Grimoire
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
grisza68 Potępiony 157 823 298 450 192 59 10976 / 10976 1109 / 1109 659 2860 (433.99 %) Nocny Łowca 143
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień dobra 4
Kamień czasu 4
Szpony nocy 4
Ambicja 0
5 Saletra
  • Potępiony bez grozy
  • Użyto jednoraza z półki 1, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
KashaW Ssak 109 520 137 308 277 40 10000 / 10000 526 / 526 506 1414 (279.45 %) Skóra Bestii 101
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 0
5 Serce proroka
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
Rawanna Władca Zwierząt 166 634 133 426 543 48 16512 / 16512 1395 / 1395 645 2926 (453.64 %) Skóra Bestii 209
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Aura bestii 4
Ziz 0
5 Serce proroka
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
zemo89 Potępiony 102 699 262 362 182 31 8806 / 8806 623 / 623 483 2245 (464.8 %) Nocny Łowca 101
Groza 1
Kamień zła 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Szpony nocy 4
Ambicja 0
5 Serce proroka
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
ANABELL Potępiony 84 248 67 181 126 6 9955 / 9955 430 / 430 372 701 (188.44 %) Skóra Bestii 34
Groza 1
Behemot 3
Kamień dobra 3
Kamień przestrzeni 3
Ambicja 0
0 Ząb ghula
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Rebe Ssak 126 625 389 161 640 77 10173 / 10173 860 / 860 560 1750 (312.5 %) Skóra Bestii 125
Ambicja 4
Kamień zła 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Lewiatan 0
Behemot 0
5 Kwiat bzu
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Cinek323 Ssak 169 539 134 405 386 34 13180 / 13180 848 / 848 698 2420 (346.7 %) Skóra Bestii 100
Wyssanie Mocy 34
Behemot 4
Kamień zła 3
Kamień przestrzeni 4
Potęga mocy 4
Kamień dobra 0
Kamień czasu 0
0 Grimoire
  • Talizman "Potęga mocy" wymaga arkan "Wyssanie Mocy", a max wrzucone to "Skóra Bestii"
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Siara Władca Zwierząt 98 697 517 180 754 67 8376 / 8376 441 / 441 441 2506 (568.25 %) Skóra Bestii 179
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Lewiatan 0
Ziz 0
0 Grimoire
  • Brak Ninja
R A D L O G (@) Ssak 104 817 386 356 403 47 13329 / 13329 940 / 940 490 2268 (462.86 %) Skóra Bestii 162
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Ambicja 0
Ziz 0
5 Serce proroka
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
THORGAL75 Kultysta 118 823 430 318 237 20 12174 / 12174 734 / 734 534 1560 (292.13 %) Kocie Ścieżki 104
Ambicja 4
Kamień zła 3
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
5 Ząb ghula
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
mlody Władca Zwierząt 184 789 557 157 728 31 15147 / 15147 699 / 699 699 1428 (204.29 %) Skóra Bestii 102
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień dobra 4
Kamień czasu 4
5 Absynt
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
sh3ryf Kultysta 186 874 554 245 771 43 12770 / 12770 1052 / 1052 752 1610 (214.1 %) Skóra Bestii 115
Behemot 4
Kamień zła 4
Kamień dobra 4
Kamień przestrzeni 4
Kamień czasu 4
Ambicja 0
Lewiatan 0
5 Gwiezdny pył
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
GustDelegate Ssak 44 277 161 116 86 12 7870 / 7870 205 / 205 205 195 (95.12 %) Cisza Krwi 11
Wyssanie Mocy 1
Ambicja 2
Kamień przestrzeni 3
Kamień czasu 3
Lewiatan 0
0 Paznokieć trolla
  • Użyto tylko 95.12% punktów krwi na arkana
  • Brak Ninja
WONT MI STOND Ssak 109 674 407 192 456 81 11121 / 11121 862 / 862 506 2268 (448.22 %) Skóra Bestii 162
Ambicja 4
Behemot 4
Ziz 4
Kamień dobra 4
Kamień czasu 4
Kamień zła 0
5
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Brak jednoraza
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Marzenka Kultysta 58 145 83 62 185 12 7800 / 7800 235 / 235 235 220 (93.62 %) Krew Życia 11
Behemot 3
Pieśń krwi 3
Kamień przestrzeni 0
Kamień czasu 0
0 Woda źródlana
  • Użyto tylko 93.62% punktów krwi na arkana
  • Brak Ninja
Dassem Ultor Władca Zwierząt 54 412 202 135 136 6 8056 / 8056 206 / 206 206 396 (192.23 %) Skóra Bestii 14
Cień Bestii 1
Behemot 2
Kamień zła 3
Kamień czasu 3
5
  • Brak jednoraza
Kacpix Władca Zwierząt 36 249 176 73 71 0 7426 / 7426 170 / 170 170 168 (98.82 %) Skóra Bestii 12
0 Jabłko żelaznego drzewa
  • Użyto tylko 98.82% punktów krwi na arkana
  • Użyto jednoraza z półki 1, max dostępna to 2
  • Brak Ninja
Gpad Władca Zwierząt 92 556 353 128 239 20 9063 / 9063 649 / 649 423 1232 (291.25 %) Skóra Bestii 88
Behemot 4
Kamień zła 3
Kamień czasu 4
Aura bestii 0
5 Łuski salamandry
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Achilles Władca Zwierząt 117 517 449 68 385 8 15167 / 15167 488 / 488 498 1838 (369.08 %) Skóra Bestii 117
Cień Bestii 1
Kamień czasu 4
Aura bestii 4
Cichy łowca 3
Kamień przestrzeni 0
0 Ząb ghula
  • Talizman "Cichy łowca" wymaga arkan "Kocie Ścieżki", których w ogóle nie użyto!
  • Brak Ninja
Shinite Ssak 113 675 319 281 420 12 9635 / 9635 518 / 518 518 2070 (399.61 %) Wyssanie Mocy 69
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień dobra 3
Kamień czasu 4
5 Ząb ghula
Gallardo Władca Zwierząt 73 271 169 102 198 28 9577 / 9577 244 / 244 244 812 (332.79 %) Skóra Bestii 58
Behemot 2
Kamień zła 2
Kamień czasu 2
Ambicja 0
0 Jabłko żelaznego drzewa
  • Użyto jednoraza z półki 1, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
xmarx Ssak 90 518 280 163 403 64 8808 / 8808 445 / 445 445 1232 (276.85 %) Skóra Bestii 88
Behemot 2
Kamień zła 2
Kamień przestrzeni 2
Potęga mocy 0
5 Grimoire
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
BorG Kultysta 84 204 47 157 64 5 10118 / 10118 293 / 293 293 910 (310.58 %) Krew Życia 35
Żar Krwi 1
Behemot 1
Kamień zła 2
Kamień przestrzeni 1
Ambicja 0
0 Łuski salamandry
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Brak Ninja
Benek1 Łapacz Myśli 77 289 101 113 87 34 10116 / 10116 352 / 352 252 920 (365.08 %) Maska Kaliguli 2
Majestat 18
Kamień przestrzeni 1
5 Kwiat lotosu
  • Użyto jednoraza z półki 1, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika