Arena klanowa z dnia 04.03.2021

Zasady

Znalezione błędy:

  • Brak Ninja (3): James, Shadow Dancer, Nexus
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi (3): Shadow Dancer, Urgif, Mroczny Wędrowiec
  • Brak jednoraza (2): James, Nexus
  • Potępiony bez grozy (2): Shadow Dancer, Mroczny Wędrowiec
  • Zbyt niskie arkana (2): Nexus, Marcus
  • Możliwy wyższy jednoraz (2): Urgif, Marcus
  • Brak arkan wymaganych przez talizman (1): James
  • Ssak bez Wyssania Mocy (1): Marcus
Nick Rasa Poziom Inicjatywa Zwinka Spost Obrona Luck Życie Krew Bazowa krew Koszt arkan Arkana Talizmany Ninja Jednoraz Błędy
James Ssak 95 365 260 105 554 7 22498 / 22498 472 / 472 461 1000 (216.92 %) Skóra Bestii 50
Wyssanie Mocy 10
Kamień czasu 1
Cichy łowca 1
0
  • Talizman "Cichy łowca" wymaga arkan "Kocie Ścieżki", których w ogóle nie użyto!
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
Shadow Dancer Potępiony 127 650 309 341 178 16 19122 / 19122 683 / 683 563 1900 (337.48 %) Nocny Łowca 95
Kamień dobra 2
Kamień czasu 3
Szpony nocy 3
0 Kwiat bzu
  • Potępiony bez grozy
  • Brak Ninja
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Nexus Ssak 14 61 21 40 32 0 241 / 241 139 / 139 139 120 (86.33 %) Wyssanie Mocy 4
0
  • Użyto tylko 86.33% punktów krwi na arkana
  • Brak jednoraza
  • Brak Ninja
Urgif Kultysta 116 488 96 317 256 29 16767 / 16767 828 / 828 528 1876 (355.3 %) Skóra Bestii 134
Ambicja 4
Behemot 4
Kamień przestrzeni 4
Aura bestii 4
Ziz 0
Kamień dobra 0
5 Paznokieć trolla
  • Użyto jednoraza z półki 2, max dostępna to 3
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Mroczny Wędrowiec Potępiony 103 360 66 219 343 24 18220 / 18220 606 / 606 456 1820 (399.12 %) Skóra Bestii 130
Kamień przestrzeni 3
Aura bestii 3
Ambicja 0
Behemot 0
5 Grimoire
  • Potępiony bez grozy
  • Walka ze zwiększoną ilością pkt krwi to ryzyko większych obrażeń od krwawego setu przeciwnika
Marcus Ssak 92 421 217 129 149 42 15017 / 15017 310 / 310 310 300 (96.77 %) Moc Krwi 12
Behemot 2
Kamień zła 2
Kamień czasu 1
5 Eliksir zmysłów
  • Ssaki powinny wrzucić min. 1 poziom Wyssania Mocy, żeby mieć szansę przejąć Grozę przeciwnika
  • Użyto tylko 96.77% punktów krwi na arkana
  • Użyto jednoraza z półki 1, max dostępna to 3